.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب 13 دوربین فوق مدرن در شهر چالوس
در زمانی که مسئولیت شهرداری چالوس را به عهده گرفتم شهرداری بیش از 50 میلیارد ریال بدهی و حدود 100 میلیارد ریال تراکم شناور به مردم بدهکار بود که در طول این سه سال با سعی و تلاش و کمک پرسنل توانستیم بدهی شهرداری را پرداخت کنیم.

 شمال نیوز: شهردار چالوس از خریداری و نصب 13 دوربین فوق مدرن به مبلغ 10 میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  ایسنا، ایوب صالحی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با توصیفی از یک شهر توسعه یافته اظهار کرد: شهری توسعه یافته است که بتواند در مدیریت شهری همه گزینه‌های توسعه را از جمله توسعه، درآمدزایی، فرهنگی، مشارکت مردم، توجه به نیاز واقعی آنان در جهت ایجاد رفاه و آسایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند مشارکت همه مسئولان و مردم با شهرداری است، اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با انتقادهای منصفانه خود در رفع مشکلات شهری کمک کار خوبی برای شهرداری باشند.

شهردار چالوس با اشاره به زمان به عهده گرفتن مدیریت شهری چالوس از نیمه دوم سال 91 اظهار کرد: در آن زمان وصولی شهرداری مبلغ 50 میلیارد ریال و بودجه شهرداری تنها 80 میلیارد ریال بود در حالیکه امروز بودجه شهرداری 210 میلیارد ریال بسته شده است.

صالحی تصریح کرد: در زمانی که مسئولیت شهرداری چالوس را به عهده گرفتم شهرداری بیش از 50 میلیارد ریال بدهی و حدود 100 میلیارد ریال تراکم شناور به مردم بدهکار بود که در طول این سه سال با سعی و تلاش و کمک پرسنل توانستیم بدهی شهرداری را پرداخت کنیم.

وی از ترافیک به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر چالوس یاد کرد و گفت: نبود پارکینگ و برنامه‌ریزی برای آن یکی از مهم‌ترین علل ایجاد ترافیک در شهر است، همه فروشگاه‎ها و پاساژهای بزرگ و کوچکی که در داخل شهر قرار دارند بدون پارکینگ هستند.

این مسئول با اشاره به تحول اساسی در سیستم شهرداری چالوس ادامه داد: راه‌اندازی انفورماتیک شهرداری، یکپارچه سازی صدور پروانه، مجهزی شدن شهرداری به سیستم امنیتی، سند دار کردن همه زمین‌هایی که تفکیک م‌ شوند از جمله اقدامات در این راستا است.

صالحی از خریداری و نصب 13 دوربین فوق مدرن به مبلغ 10 میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر خبر داد و یادآور شد: از عمده‌ترین مزایای این دوربین‌ها، کاهش تهدیدات احتمالی، تقویت خدمات‌رسانی، تعقیب و گریز نامحسوس مجرمین، ضبط و ذخیره‌سازی وقایع شهر است.

وی قفل و مسدود بودن معابر شهری را یکی از مهم‌ترین معضلات چالوس عنوان کرد و گفت: افتتاح رینگ 45 متری که فاز نخست آن آغاز به کار کرد تا حد زیادی می‌تواند در روان سازی ترافیک شهر کمک کند.

شهردار چالوس با بیان اینکه از سال 91 شروع به خریداری زمین‌های اطراف رینگ کردیم، اظهار کرد: در مجموع بیش از 56 هزار متر زمین به ارزش ریالی 90 میلیارد ریال جهت این پروژه تملک شد.

صالحی با اشاره به اینکه سال گذشته 81 هزار متر آسفالت در سطح شهر کار شد، عنوان کرد: پیش‌بینی امسال شهرداری برای آسفالت معابر شهر 100 هزار متر است که تاکنون 17 هزار متر انجام شده و تا قبل از آغاز فصل سرما مابقی نیز انجام می‌شود.

وی در پایان در مورد شایعاتی مبنی بر استیضاح خود گفت: من نگرانی از بابت استیضاح ندارم زیرا فعالیت‌های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر آغاز کردم و در این خصوص مردم قاضی خوبی برای عملکرد من هستند و از همین‌جا اعلام می‌کنم که شرط من برای استیضاح اجرا و بازگشایی کامل رینگ 45‌ متری، احداث پل و بازگشایی رینگ یک شهری، تخریب فرماندهی نیروی انتظامی و بازگشایی ورودی خیابان رادیو دریا است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مرداد 1394
فوق مدرن دیگه چه صیغه ایه؟؟؟
خوب مثل بچه ادم بگو پیشرفته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.